Przejdź do głównej zawartości (Press Enter)

POMOC DROGOWA

Miałeś kolizję, awarię lub wypadek? Nie trać czasu i skontaktuj się z nami. Pod opieką Toyota Crash Assistance lub Toyota Eurocare otrzymasz szybką pomoc, kiedy tylko będziesz jej potrzebować.

CZEKAMY NA TWÓJ TELEFON
24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku

ZOBACZ CO ZROBIĆ
KOLIZJA, STŁUCZKA, WANDALIZM LUB INNE USZKODZENIA POJAZDU

Toyota Crash Assistance

+48 22 646 52 81
  • Jeśli są ofiary wypadku, należy:
    • Wezwać pogotowie ratunkowe (999) i policję (997) albo skorzystać z numeru ratunkowego 112.
    • Udzielić pierwszej pomocy.
    • Zadbać o obecność świadków, którzy złożą oświadczenia.
  • JEŻELI NIE MA POSZKODOWANYCH:

    a sprawca uznaje swoją winę oraz posiada ważną polisę OC i nie ma podejrzeń, że jest pod wpływem substancji zakazanych:

    • Nie musisz wzywać policji, wystarczy przyjęcie oświadczenia od sprawcy kolizji. Tu ściągniesz wzór oświadczenia.
    • Jeżeli są wątpliwości, kto spowodował zdarzenie – koniecznie wezwij policję.
  • JEŻELI POTRZEBUJESZ PORADY:
  • Odwieź auto do ASO Toyoty:
    Które zajmie się likwidacją szkody i naprawą Auta.

ZOBACZ CO ZROBIĆ
AWARIE MECHANICZNE I ELEKTRONICZNE, NP. ROZŁADOWANIE AKUMULATORA, ZATRZAŚNIĘCIE KLUCZYKÓW, BRAK PALIWA LUB INNE

Toyota EuroCare

+48 22 899 22 22
  • SKONTAKTUJ SIĘ Z TOYOTA EUROCARE:
    +48 22 899 22 22 i podaj:
    • Imię, Nazwisko i telefon kontaktowy.
    • Opis niesprawności i miejsce przebywania auta.
    • Nr rejestracyjny, VIN oraz kolor i model auta.
  • W MIEJSCU ZAMIESZKANIA ZAJMIEMY SIĘ:
    • Naprawą na miejscu.
    • Powiadomieniami.
    • Holowaniem.
    • Poradami Technicznymi.
  • 50 KM OD MIEJSCA ZAMIESZKANIA MOŻESZ LICZYĆ NA:
    • Naprawę na miejscu.
    • Powiadomienie.
    • Holowanie.
    • Porady techniczne.
    • Zakwaterowanie w hotelu.
    • Wynajem auta zastępczego.
    • Kontynuowanie podróży.
    • Odebranie samochodu po naprawie.
  • USŁUGI DOSTĘPNE ZA GRANICĄ:
    • Naprawa na miejscu.
    • Powiadomienia.
    • Odebranie samochodu po naprawie.
    • Holowanie.
    • Porady techniczne.
    • Zakwaterowanie w hotelu.
    • Wynajem auta zastępczego.
    • Kontynuowanie podróży.
    • Transport pojazdu.

ZOBACZ CO ZROBIĆ
SZKODY, STŁUCZKI

  • PRZYGOTUJ:
    numer rejestracyjny i 6 ostatnich znaków VIN – znajdziesz go w dowodzie rejestracyjnym, pozycja E.
  • ZGŁOŚ:
    szkodę w ciągu maksymalnie 24h od jej zauważenia:

DO POBRANIA

PROGRAM UBEZPIECZEŃ TOYOTY
Zapoznaj się z kompleksowym zakresem ubezpieczeń Toyoty, ofertami specjalnymi oraz aktualnymi promocjami.
NAPRAWY BLACHARSKO-LAKIERNICZE
Jeśli zależy Ci na najwyższym poziomie usług blacharsko-lakierniczych, sprawdź, jak robią to profesjonaliści z Toyoty.